Nikki naar Brazilië - Reisverslagen van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu Nikki naar Brazilië - Reisverslagen van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu

Nikki naar Brazilië

Ik zal 30 maart voor 9 weken naar Brazilië vertrekken. Ik ga daar vrijwilligerswerk doen in een kindertehuis.
Het is een opvanghuis voor kinderen in de leeftijd van baby af aan tot en met 18 jaar. Deze kinderen kunnen niet meer thuis leven wegens drugs- en/of alcoholproblemen van hun ouders. Ook verblijven er kinderen die wegens armoede en/of geweld niet thuis kunnen leven.
Ik zal daar verschillende taken gaan uitvoeren zoals, het verzorgen van de kleine kinderen, helpen met huiswerk, dagbesteding en activiteiten begeleiden. Verder zal ik gaan helpen met de dagelijkse maaltijden op tafel te krijgen e.d.

16 Mei 2015

12 April 2015

Update
Nikki

Welkom op mijn reisblog. Zoals de meeste van jullie weten ga ik 30 maart voor 9 weken naar Brazilië. Ik zal daar vrijwilligerswerk gaan doen in een opvanghuis. Het is een opvanghuis waar kinderen verblijven die niet thuis kunnen wonen wegens alcohol en/of drugs problemen thuis. Ook verblijven hier kinderen die wegens armoede niet meer thuis kunnen wonen. Mijn werkzaamheden zullen gaan bestaan uit het meedraaien in de dagelijkse bezigheden. Verder zal ik dagelijks activiteiten organiseren met en voor de kinderen. Veel lees en kijk plezier!