Fundraising - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu Fundraising - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu

Fundraising

Blijf op de hoogte en volg Nikki

16 Maart 2015 | Nederland, Utrecht

Lieve mensen,
leuk dat jullie een bezoekje brengen aan mijn blog. Over 2 weken zal ik vertrekken naar het mooie en warme Brazilië. Afgelopen dagen hebben in het teken gestaan van fundraising. Donderdag en vrijdag heb ik diners gehouden om geld in te zamelen en zaterdag is er een feest georganiseerd. De avonden waren erg gezellig en er is enorm veel geld ingezameld. De kinderen in het opvanghuis van Ampare zullen hier erg blij mee zijn. Ter plekke zal ik het gaan besteden aan speelgoed en andere spullen voor de kinderen daar.
Dus iedereen die zijn steentje hier aan bijgedragen heeft, hartelijk dank! Er gaat iets moois mee gebeuren en dat is te volgen hier op dit blog.

Groetjes, Nikki

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Welkom op mijn reisblog. Zoals de meeste van jullie weten ga ik 30 maart voor 9 weken naar Brazilië. Ik zal daar vrijwilligerswerk gaan doen in een opvanghuis. Het is een opvanghuis waar kinderen verblijven die niet thuis kunnen wonen wegens alcohol en/of drugs problemen thuis. Ook verblijven hier kinderen die wegens armoede niet meer thuis kunnen wonen. Mijn werkzaamheden zullen gaan bestaan uit het meedraaien in de dagelijkse bezigheden. Verder zal ik dagelijks activiteiten organiseren met en voor de kinderen. Veel lees en kijk plezier!

Actief sinds 15 Maart 2015
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 3572

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 02 Juni 2015

Nikki naar Brazilië

Landen bezocht: