Ready to go - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu Ready to go - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Nikki Spierings - WaarBenJij.nu

Ready to go

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

29 Maart 2015 | Nederland, Utrecht

Goedenavond,
morgen is het dan toch echt zo ver. Het vertrek naar het mooie en zonnige Brazilië. Ik zal aan jullie denken wanneer ik straks met 30 graden aan het zweten ben :) Ik zal de eerste 3 weken vooral op mezelf aangewezen zijn. Daarna komt er een meisje die mij gaat helpen met het Portugees en zal ik samen met haar de stad verkennen. Zij is zelf Braziliaans maar zij spreekt erg goed Engels. Zij zal eind mei beginnen aan de studie geneeskunde. Dat is erg fijn voor mij natuurlijk aangezien het ook nog eens een leeftijdsgenootje is!

Vinden jullie het nou leuk om een mailtje te krijgen wanneer ik een nieuw reisverhaal plaats op dit blog? Dat kan. Meld je dan aan, dit kan links onderaan de pagina onder het kopje 'Blijf op de hoogte' hierbij staat een linkje genaamd 'meld je aan voor de mailinglist'. Wanneer dit voltooid is zal je elke keer automatische een mailtje krijgen wanneer ik een nieuw verhaal geplaatst heb.
Mocht je nog een leuk berichtje achter willen laten? Dat kan uiteraard ook. Onder elk verhaal (zo ook deze) kun je een reactie plaatsen.

Nogmaals bedankt voor alle donaties en succeswensen. Ik ga er vanuit dat het helemaal goed gaat komen en ga jullie zeker op de hoogte houden van alle gebeurtenissen.

Fijne avond en tot over 9 weken!

  • 30 Maart 2015 - 08:46

    Karla En Tessel :

    Hai Nikki,
    We hebben je niet meer gezien deze week maar dat snap ik wel.maar bij deze willen Tessel en ik je een hele fijne reis wensen. Hopen dat je veel leuke dingen mee gaat maken,en heel verhalen hier op ga schrijven. We zijn erg benieuwd. We zullen je missen deze weken.
    Dikke kussen Karla en Tessel

  • 31 Maart 2015 - 16:36

    Marcelle:

    Hoi Nikkie,

    Waarschijnlijk ben je daar nog wereldvreemd maar Geniet er vooral van.
    Leuk dat je toch een reisgezelschap hebt gevonden om meer van land te kunnen zien.
    We gaan je volgen !!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikki

Welkom op mijn reisblog. Zoals de meeste van jullie weten ga ik 30 maart voor 9 weken naar Brazilië. Ik zal daar vrijwilligerswerk gaan doen in een opvanghuis. Het is een opvanghuis waar kinderen verblijven die niet thuis kunnen wonen wegens alcohol en/of drugs problemen thuis. Ook verblijven hier kinderen die wegens armoede niet meer thuis kunnen wonen. Mijn werkzaamheden zullen gaan bestaan uit het meedraaien in de dagelijkse bezigheden. Verder zal ik dagelijks activiteiten organiseren met en voor de kinderen. Veel lees en kijk plezier!

Actief sinds 15 Maart 2015
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 3545

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 02 Juni 2015

Nikki naar Brazilië

Landen bezocht: